07 października 2012

Saturday shopping

Hej, po raz drugi dzisiaj :3
Obiecałam Wam w poprzedniej notce, że napiszę co wpadło w moje ręce na sobotnich zakupach sprzed tygodnia i tych wczorajszych :) Ubrania jakie zdobyłam w sh pokażę w innym poście, a ten będzie głównie o kosmetykach :) No to zaczynamy.


Avon, lakier do paznokci Sea Breeze i pędzelek do robienia wzorów


Isana, 3,59zł


Under Twenty, 10,99zł


Essence, Nail Art Special Effect, nr.02


Sól do kąpieli i dezodorant mineralny w chusteczce :)


Isana, 4,99zł
Mój ulubiony zmywacz, świetnie radzi sobie z każdym lakierem i do tego pięknie pachnie <3 Czego chcieć więcej ? :)


Alterra, Maska do włosów, 6,99zł


Empik, 5,99zł

I to by było na tyle :)

Chciałam Wam jeszcze pokazać babeczki, które zrobiłam dzisiaj :)



P.S. Chciałam Was zachęcić do wchodzenia na bloga Oli
 Znajdziecie tam dużo outfitów oraz zdjęć, które wg mnie są naprawdę świetne :)

Do następnego :*

1 komentarz: